Trist väder

Hej!
Idag ska jag åka ner till Halmstad igen, har ju varit hemma i Håcksvik i två veckor nästan så det känns konstigt att åka ner igen. I dag är det typ kalas för Stefans morfars syster. Alla tjejerna i släkten träffas. Först så ska det bli spa, fast det ska inte jag med på. Har träffat hon som vi firar två gånger så jag tyckte det kändes lite konstigt att gå på kalas då, men sen e det italiensk buffe hos Mats och Linda och det kan jag ju va med på, när det ändå är i Halmstad liksom. Så mamma och pappa ska köra ner mig till Halmstad nu om en stund ovh tanken va att vi skulle gå på stan lite.. Jag måst eju handla för alla mina pek pengar som jag fick när jag fyllde år :D men det e ju sååå trist väder ute, regnar nästan.. Kan undra om din sko  finns ute på flygstaden.?! Kanske kan åka dit istället i så fall, men det är ju inte lika roligt som att gå på stan.. :( men å andra sidan, hur skoj är det på stan när det regnar..?

Jag har även lyckats med nåt konstigt som jag inte begriper mig på. Jag har lyckats få ett word-dokument att bli på 2107 kb, jäääätte stor ju, brukar va på typ MAX 100 kb....  Detta oroar mig lite.. så antagligen måste jag försöka få ner storleken lite för dokumentet ska skickas runt på mail, och det är klumigt med stora filer.. Hur jag ska gå till väga vet jag inte.. Hmm.. Tåls att fundera på! Kanske kan fråga en mkt datakunnig kompis som just loggade in på msn ?!?

Nä nu e det fix som gäller innan jag styr kosan mot Halmstad!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback