Träningsvärk

Idag har jag träningsvärk, all over. Körde bodypump i går, det va längesen och det kändes. Inte går så mkt men idag... Knappt jag kan gå, varför får jag alltid sånn träningsvärk i benen?!

Igår va jag en sväng på stan å shoppade lite, riktiga kap, nöjd e jag! En lite längre topp från gina och en typ röd klänning från gina oxå, Me like! 128 kr kostade det för jag hade 150 kr rabatt. Sedan köpte jag en jääääätte fin och välbehövlig almanacka från Åhlens =) Som jag har letat.  I går kväll spelades det kort här, plump, och jag vann :D

Idag har jag oxå varit på stan och letat efter solglasögon och bikini, men jag hittar inte det ultimata. Jag har nog för stora krav tyvärr. Solglasögonen ska vara billiga, och sitta bra. Bikinin ska vara billig och brun på nåt sätt, hittar inte det ultimata där heller.. Kanske får jag hålla mig till tåls med min gamla, men den e för stor, men annars e den ju fin! Solglasögon däremot är ganska akut, för mina gamla har gått sönder och jag som gillar dom såååååååååå mkt! :( Lite ledsen i ögat för det, jag får helt enkelt leta vidare.

Plugg som gäller lite grann..  Svårt dock. Sammanfattning av ett annat arbete.. Vet inte riktigt hur...och massa fel i vårt arbete oxå.. trist.

Sommarlov på torsdag! :D Göttans. JÖKEN 11 Juni.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh slutar du redan torsdag! Inte alls koll på dagarna känner jag! Blir nog ingen Halmstad för min del i veckan, blir för stressigt.. men tänkte på alla dina grejjer, om du vill kan vi ju ta och hämta dom ihop i Halmstad, nästa vecka eller nåt. Vi löser det! Puss Hanna

Postat av: Hanna

Såklart! =)

2007-05-30 @ 08:06:58
URL: http://hannabengtsson.blogg.se
Postat av: Hanna

Vilken fin design!

2007-05-30 @ 21:05:22
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback