Svettigt

Hej hej!
Oj, vilket värme det lyckades bli idag, äckligt varmt. Det måste varit åska i luften fördet gick knappt att andas där ute. jag hade jacka och massa grejer på mig när jag skulle ut, men det skulle jag ABOSLUT inte haft. Har läst lite i bloggarna jag följer och det verkar som om vädret har skiftat en helt del i landet idag. det kommer en ordentlig skur här i eftermiddags, men det hjälpte inte för det var fortfarande lika äckligt varmt efter det..

Iaf så skulle jag och Sandrew ut och gå en sväng, men hon skulle springa till mig och tills vi skiljdes åt, men jag kom fram till att jag minnsann kunde springa me henne. Oj oj, jobbigt inte sprungit på två år eller nåt. Men det gick, kanske inte så bra men jag överlevde... =) Ska nog försöka springa en del i sommar, man kan ju faktiskt göra det i håcksvik oxå.. Även om jag inte tycker det är särskilt kul!

Jag var en runda på stan me, och köpte ett par jätte fina sandaler för pekpengarna jag fick när jag fyllde år, jätte fina är dom!!! Jag kommer få skoskav över allt men det skiter jag i, man vänjer sig väl för dom är såååå fina! me like! Här e en liten bild min fina sko!
Pratik Sandal

I morgon e det seminarie och grupparbete som gäller.. Sugen? Nä inte så.. Men men. Jag har gjort det jag kunnat än så länge iaf, hoppas alla andra gör sina grejer så ordnar det sig nog! Jag ska åka hem i morgon är min tanke får se hur det går.. Men jag vill.. Kindaholm-Öxabäck, det vill man ju inte missa.. Synd att elfsborg möter ifk samtidigt bara... :/ Har vi otur me grupparbetet så kanske jag inte ens kan åka hem.. morr...

Nu e det dock sova-sova-säng som gäller!

Puss å god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback