Onsdag

Vilken konstig vecka det här har varit! Helt sjukt, jag åkte hem igår igen från Halmstad.. Kollade på när Stefan spelade fotboll, dom vann me 8-1. Bra för målskillnaden om inte annan, men så spännande kan man väl inte påstå att det var...Idag vet jag knappt inte vad jag ska göra.. Städa och sånt kan man ju alltid göra.. Det är ju dock inte så roligt.  Fint väder så jag får väl försöka komma ut lite. I morgon kanske jag kan umgås lite me min mor, hon e ju ledig då.

I kylskåpet finns det inte alls nåt, heeelt tomt. Det beror på tillfälliga (verkligen får jag hoppas att det bara är tillfälligt) ekonomiska problem.. usch jag blir så vansinnigt trött på att inte ha pengar. Plugga skulle jag nog kunnat göra länge, men nu är jag sååå trött på att aldrig ha pengar eller nåt att kunna leva för..

Jag funderar på om jag borde skaffa mig en bil. Det vore sååå bra att ha, ibland iaf, men ytterligare en fråga om pengar. Vet knappt inte hur sommaren sa fortlöpa med bil problem och så där... usch!

Nä nu får det va nog för idag. har fortfarande inte riktigt kommit på vad jag ska göra idag...
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Tack för meddelandet, har ovanligt nog inte pengar på mobilen:) Som sagt, busy dagar, men på fredag är jag hemma! Lina undrade om inte Tilde ville träffa Nemi, kanske vill du träffa oss också? Hade varit jättekul! Vi kan ju vara ute och sola och gunga och fika kanske? Puss!

2007-05-23 @ 10:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback