Nya vana??

Har jag skaffat mig en nya vana tro..? Jag har varit ute och sprungit idag igen, kändes ganska bra faktiskt! Inte för jag sprang varken långt eller fort, men jag SPRANG iaf! Börjar känna av knutor i vaderna och det har jag minnsann inte varit i närheten av sen jag spelade fotboll för två år sen.. Nästan så den känslan är härlig.. (nää kanske inte)
Ska nog göra löpning och styrketräning hemma till vana i sommar!

Har förövrigt fått mitt schema för JÖKEN i sommar, rätt mkt föreläsningar, jag börjar undra om jag är riktigt dum i huvudet som ska läsa en sånn kurs nu i sommar... Nåt fel i skallen måste jag ju ha.. Hoppas det går bra iaf och att jag inte stressar i hjäl mig.. Min karl kommer nog bli ledsen på mig när jag är hemma så lite i sommar... :( Jag får väl flytta hem till hösten på heltid så kanske det ordnar sig!

Nu ska jag kolla på CL-final och dricka the!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback