Lyckad kväll

Kvällen i går blev väldigt lyckad. Först så åt vi italiensk buffé, sjukt gott! En kompis till Linda lagat allt det goda..Oj oj oj, en sånn kompis borde man skaffa sig. :P Sedan efter lite vin och kaffe och en massa prat så gick tog jag och sandra oss upp på ett par cyklar (klockan var kanske halv elva nu). Jag hade med mig min från stan, för jag cyklade ju ut till snöstorp, men Sandra lånade Lindas cykel. Vår cykeltur gick på något konstigt sätt (ja vi cyklade fel å massa grejer) till Nyhem och en 25 års fest. Sicket drag det var där, och så kul jag hade! Dansade massa, var hur länge sen som helst tror jag! Och en massa trevligt ivp folk. ´Sedan tog helt plöstligt fest slut (det var nog för att securitas kom..) och vissa drog in till stan och andra drog hem. Jag och Sandra tog och cyklade hem och var hemma 01.45, helt lagom enligt min smak! Nu har jag alltså redan vaknat, och vet inte riktigt vad jag ska göra.. Vaknade för övrigt redan halv sex och undrade om det klockan var jätte mycket för det sken in en massa sol här, men klockan var visst bara halv sex, men jag fick allt kolla det både en och två gånger innan jag fattade det...

Kanske en vända på stan idag ist? Stefan kommer ner hit sen, han ska på utbildning här i morgon, utbildning i mobila arbetsplattformer! Det ni, spännande, eller kanske inte...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback