Läsa bloggar

Jag e helt hopplös, jag skulle LÄTT kunna sitta en hel dag och bara läsa bloggar, expressen.se, blogg.se, wordpress.com you name it! Förstår inte att det finns så många människor som sitter å skriver bloggar, så ofta. hur hinner dom med, har dom inget annat att göra.. (typ som jag som verkligen inte har mkt vettigt att företa mig en dag som denna..)? Som tur e har jag skaffat mig lite favoriter, det är typ 3-5 bloggar som läses varje dag, flera gånger varje dag, och sedan ett par bloggar som läses då och då (typ varannan dag)  och ett gäng bloggar läses bara när jag har mina blogg maraton, som typ idag. har läst bloggar in en timme nu typ.. Skulle kunna fortsätta i evigheter.. Tänk va spännande att träffa alla dessa häftiga människor i verkligheten. Man "lär känna" folk från fel håll så här. Inifrån och ut, konstigt! Sedan läser jag ju en del bloggar från folk jag känner oxå..., men man får ändå en annan bild av dem. Coolt på nåt sätt!
Som när jag å Hanna var små och sov över hos varandra, så skrev vi alltid dagbok på kvällarna och läste sen upp vad vi skrev, det är ju som en tidig variant av blogg! Även om jag aldrig tidigare lyckats skiva dagbok så här länge sammanhängade.... Har ju inte skrivit dagbok sen i slutet på februari 2002, efter ett litet jobbigt break up.. Det är ju kul att läsa sånt här efter åt, och jag tror verkligen det är mer min grej att skriva på datorn, och sen e det vad man än tänker och säger kul med kommentarer och statiskt över att folk verkligen läser det man skriver.. Även om det bara är blaj. =) Alltså måste fler än jag vara blogg beroende :P

Nu ska det ätas macka och dricka kaffe innan jag ska och kolla på fotboll på sannarp här.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Maria,
Det är helt tokigt att de är så strikta med hur det skall vara. Man får inte missa en punkt! Och så är de inte ens överens inom samma ämne!! Problemet blir ju också att så många diskussioner uppstår mellan elever som alla tror sig veta att deras sätt är det rätta, för det har de fått veta. Tänk dig fem besserwissrar i samma grupp och alla med var sin teori om metoden.
Ja, jag är avskräckt i alla fall!
Hoppas du får bättre en C-upplevelse än jag! :P
Skönt att det är slut! Så bitter skall jag inte vara heller för jag har lärt mig mycket på vägen. Om inte om ämnet vi skrev om så om hela processen, stelheten och byråkratin! haha lite bitter ändå :P
Hoppas du har det bra också och att sista året går bra, men vad jag har hört skvallras från Hanna så har det inte gått dåligt hittills!
Lycka till!
Kram Cecilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback