Gekås

Idag har jag varit med min mamma i Ullared. Det var väldigt lite folk faktiskt, skönt, det är väl ingen som har pengar kan jag tänka mig! Köpte mest bra å ha grejer till hemmet, som tvättmedel å sånt. Köpte en fleecefilt som jag kan ha ute i trädgården oxå. Den e brun, blå, vit och organe randig, väldigt fin tyckte jag så den kommer nog hamna inne sen efter sommaren! Sen va jag en sväng på HM me. Köpte en svart skjortklänning för halva priset (dvs 150 kr). Det var ett sånt där "idag erbjudande" på alla klänningar typ halva priset, så jag är mkt nöjd! det är vad som har hänt än idag, vi kväll ska vi på kalas me, stefans gulliga farmor fyller år så det är kalas! I morgon vad jag än så länge inte planerna. Ev lite gos med bebbarna i Överlida, fotbollsmatch i Borås på kvällen, plugg ppå dagen kanske nån gång.. Jaa det är väl så som dagen ser ut ungefär.. Känner mig rastlös oxå.. Kryper i kroppen, läskigt!

Nä nu ska jag vika lite tvätt innan det bär av till kalaset.
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

efraimssonsorbom.blogg.se =) Ringer dig sen om imorn!

2007-05-24 @ 17:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback