Fredag-Lördag

hej!

I fredags va jag hos Hanna och Tilde en sväng och så kom Lina och Nemi förbi. Vi gungade och åt rabarberpaj! Lite bildbevis på gungandet, Nemi gilla gungen, det gör inte Tilde så mkt.

         

Tilde ville inte att Nemi skulle ha mössa på sig så hon drog av Nemis mössa hela tiden och Lina försökte få på den igen.
         

En glad liten Tildis avslutas bilderna  med!




Sen på fredagen så pluggade jag lite, oxh sen åkte jag iväg på fotboll, kollade på när Stefan spelade. 1-1 blev det, mot Kronäng så det får väl räknas som ok! Inte jätte bra men ok.

Idag har vi åkte MC en sväng Ambjörnarp - Svenljunga (och handlade på ICA) - Mjöbäck (fikade hos mor å far) - Hem. Det va lite kallt ute bara, frös.. :( Annars e det ju alltid kul å åka MC, så det gjorde inte nåt att det va lite kallt.  Sen kollade vi på Hammarby-Elfsborg på TVn, bra match, kul att Elfsborg vann, jag håller ju lite på dom! Och sen nu i kväll har Stefans pappa varit här och ätit mat, vi skulle grilla men hade ingen kol så vi fick grilla inne. Efter det har dom letat MC på nätet och så har Stefan lagt ut sin MC på blocket för försäljning. Nån som e sugen på en Kawasaki GPZ 900R -85, för 24000 så hör av er. =)

NU ska jag nog gå å sova. Ska till Halmstad imorgon e tanken! Stina ska spela match igen så det ska jag se hade jag tänkt!!! Så glad för hennes skull, att äntligen vara tillbaka (eller nära på iaf)!

GNatt å puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder! Hälsa Halmstad från mig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback