Dåligt samvete...

... har jag över att ha påverkat min grupp i en riktning som bara jag ville. Detta dåliga samvete kommer att ligga över mig ända tills vi fått det slutgiltiga beskedet. (men å andra sidan så måste ju någon hållit med mig, iaf lite grann, annars skulle inte denna förfrågning gjorts). Men egentligen, jag e nästan säker på att få dra det tunga lasset om det blir av själv  så varför inte. Skräckblandad förtjusning skulle man kunna kalla det hela. Jag vill på ett sätt men absolut inte på ett annat. jag vet vilken kick det ger en att klara av en sånn här utmaning, jag vet att det gör att arbetet känns färdigt i mina ögon. Problemet är att alla andra vill ha sommarlov (det vill jag med, jag lovar) och vill välja den lättaste vägen ut ur detta. (dvs inte göra nåt alls). Jag lär väl få äta upp detta med att göra det ordentligt och på riktigt... Annars ska detta minnsann bli en utmaning som jag ska göra allt för att ro i land.

Nu är det strax dags för sängen.
Kram Å puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback