Dålig på uppdatering

Usch vad jag är kass på å blogga nu för tiden... Jag får försöka jobba på det där... De börjar likna som det var när jag skrev dagbok förr... började varje gång med.. Nu var det länge sen sist, jag lovar att det ska bli bättring. Jo men visst.. (behöver jag nämna att jag lade ner min dagbokskarriär typ februari -02..?)

Det har varit fullt upp här sen sist iaf. Mycket i skolan (förresten så fick jag VG på tentan =)) och sen har jag försökt va lite social på kvällarna, åtminstone på msn. Det har varit väldigt fint väder med. Skönt!! Tordag-fredag har vi varit ute på utmanande ledarskap i fält, dvs gå mkt, inte äta mat och lösa lite uppgifter längs vägen och bygga och bo i vindskydd. Så här i efterhand är det faktiskt skoj, kul att varit med om det och faktiskt överlevt, men det var inte jätte roligt under tiden. Som tur va hade vi tur med vädret, annars hade det nog blivit mkt grinigt i gruppen. Nästa vecka händer det grejer, då fyller jag och min pappa år. Jag funderar på om vi skulle bjuda pappa på elfsborgsmatchen på måndag, det kunde han nog tycka va skoj! Idag är det konfirmation som vi ska på. Stefans kusin konfirmeras. Jag vet inte vad jag ska ha på mig, får man ha ganska vita kläder på konfirmation, utan att vara den som konfirmeras??!? Jag vet inte.. Får nog ringa mor min och undersöka saken.

Innan konfirmationen ska jag ta och plugga lite..  och skicka i väg Stefan till affärer, det finns ingen mat här hemma alls.. Frukosten bestod för mig idag av knäckebröd och keso med grillad paprika smak  och vatten. Hmm... Inte jätte gott till frukost kanske, man jag kände inte för att ta risken att dricka mjölk som var öppen och gått ut i måndags..

Hepp, nu börjar Stefan vakna här.. Får väl gå och säga hej till honom!

Puss

Alla nöjda?? Ett litet blogg inlägg från mig!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha nu är jag nöjd=) Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Saknar dig! Puss!

2007-05-05 @ 14:29:39
Postat av: Hanna

Är du hemma på torsdag? Jag skanämnligen till håcksvik till en i föräldragruppen(alla ska dit) och vi kanske kan träffas innan eller efter? Puss!

2007-05-07 @ 08:21:07
Postat av: Hanna

Förrsten, vill du lägga ut eller skicka några bilder från när vi va i Halmstad?

2007-05-07 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback