Bilder efterfrågas

Här kommer lite söta bilder från när jag hade besök av Hanna och Tilde nere i Halmstad förra veckan.. eller va det två veckor sen...? jaa visst sjutton är det två veckor sen. Suck vad tiden går...

Sicken sötboll!
image72



Bus-ungen

          

Jag å Hanna åt glassi solen på Stora trog, jättemysigt! Om ni tycker Hanna ser lite ledsen ut så är det för att hon precis tappat en av sina två glasskulor på marken! Jag lyckades ha mina kvar, oj vad gott det var och vad sugen jag blir på glass när jag ser bilderna!


         


Veckan nu är full av grejer.. Mkt RET-plugg och grupparbete plugg.. I morgon ska jag åka me pappa en sväng till doktorn, han har feber och ont i magen. Hoppas inte det är nåt allvarligt. Sen ska jag nog kolla på fotboll i Svenljunga, Högvad-Svenljunga. Jag missar ju aldrig en chans till derby :P Onsdag ska jag ev till gbg och plugga med gruppen, det är inte riktigt säkert.. Kanske kan lösa det på msn ist.. Vore ganska skönt.  Torsdag fyller jag år och då är det verkligen fullt upp. Mamma och pappa kommer på förmiddagen, Hanna och Tilde förhoppningsvis nån gång på dagen och tjejerna från Halmstad på kvällen! Så skoj å fylla år nu för tiden, när jag va liten grattade knappt nån mig, men nu är det fler! Skoj!! Frågan är vad jag ska köpa till pappa i födelsedagspresent, för det blev ingen match idag, han e ju sjuk!  Fredag.. ja jag vet inte.. Känns som att jag kommer få problem att hinna plugga denna veckan, fullt upp med massa annat skoj. Iaf ska jag vara duktig och gå upp me Stefan i morgon, 20 i 6 för att plugga lite innan jag ska iväg med far. Frågan är hur mkt jag får sova, Stefan har värsta ret hostan och hostar hela tiden.. har jag skrivit om hans hosta förr..?? jaa, jag vill minnas det..  Han har haft hosta sen jul..  Nu är det iaf sova som gäller. Förresten har min mamma varit här en sväng och planterat om mina blommor och rensat upp lite tistlar ur min rabatt.. tur att man har mamma. hon är himla bra på sånt där men å plantera och rensa. inte min starka sida...

God natt och puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Japp, bodyn från dig:) Så sött! Va fina korten var med!! Vi ska va hos henne vid ett, och så ska vi äta. SÅ jag kan tänka mig... fyra kanske? Tidigare kanske, beror på barnen!:) Lina o Nemi följer med också om det går bra! Puss!

2007-05-08 @ 06:47:28
Postat av: Stina

Haj haj!
Svar på föregående inlägg: nu är jag nöjd!! Det var ett tag sen det hände ngt på din blogg ;) Idag är det skit tråkväder i Halmstad, bara plugg som gäller o sen lite träning med småtjejerna ikväll. Angående efterrätten på torsdag, ledtråd?? :) Puss haj

2007-05-08 @ 10:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback