Segt

hej hej!!
Tänkte bara kika in en kortis, jag sitter här å har lunch i min ensamhet i håcksvik. Äternån gammal kasslergratäng jag hittade i frysboxen.. har inte riktigt kommit fram till om det verkligen var särskillt gott eller inte.. Men huvudsaken e ju att jag blir nåt i närheten av mätt iaf.

Jag försöker pluggen en dag som denna, det behövs, börjar få bråttom, men det går inte.. Är såååå segt i huvudet.. Haft mkt ont i huvudet på sista tiden. Vet inte om det är någon förkylning eller nåt som spökar...  Eller om jag ser dåligt eller nåt.. Ska dricka lite kaffe som en sista utväg sen.. Kaffe är gott :)

Stefan e ju inte frisk än heller.. Han hade jätte ont i örat i går när han kom hem från träningen, tog en tablett, vaknade ett par timmar senare och låg och hostade ett tag (jag vaknade med) och stapplade upp i mörkret och tog mer tabletter för örat värkte så..( jaa, jag funderade på varför han inte hände ljuset på hela vägen, men men.. han slog i tån i sängen på vägen tillbaka med!) Sen vid halv fem eller nåt vaknade han (och jag) i gen och han låg å hostade och grejer fram tills hans klocka ringde.. 05.40. Alltså, det känns som om det är lite tidigt att behöva ha skilda sovrum (vill aldrig ha det egentligen), men jag behöver sova.. Det var samma visa hela förra helgen när jag va hemma med.. Han ligger å hostar och sånt på nätterna. Visst, jag tycker det är jätte synd om honom som aldrig tycks bli helt frisk, men det är inte riktigt normalt att ha hosta i typ tre månader.. man kan ju åtminstone gå å kolla upp det hos läkaren... I dag skulle han gå till doktorn med örat om han hann, han skulle bli färdig med nåt på jobbet först... jag blir förvånad om han hinner... och i natt överväger jag allvarligt soffan, frågan är om jag sover bättre där bara... Äsch, det går nog över snart!

Ska nog ta ett tag i plugget igen nu.. hmm. sugen, nä inte direkt. Trött ja! Borde kanske vila lite...?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback