Så trött, så trött

Sitter här och surfar lite... Hittar inget speciellt.. Letar inte efter ngt heller.. Är trött, ,,,,,,dels för att kl är snart 22, (vilket innebär att jag är trött), dels att veckan har gått i 110 km/h. Eller egentligen inte men dagarna har varit såååååååå långa.. Även om det händer att jag pluggar närmare 8 h en dag så är det ovanligare att jag är i skolan och gör det så länge... Men det har jag gjort mån-ons denna vecka.. I dag var det bara 4 h, men det räckte till och sen packade jag ihop mitt liv igen och begav mig hem till Håcksvik. Så det är där jag befinner mig nu..

Igår kväll så gick jag å tjejerna till B&B och drack en öl och spelade biljard. Det var längesen jag skrattade så mkt. De andra skrattade med massa, mestadels åt mig men jag kunde nästan hålla med om att jag var roligt dålig.. Typ jag försöker träffa den blåa, men jag träffar den gröna på andra sidan bordet ist. Det kom många sköna kommentarer under vår lilla turnering (som förövrigt inte mitt lag vann en enda gång..! På fyra försök...)
Stina: "Bordet rullar... "
Och allas ständiga kommentar var "Du tur", "Jag tur", "Mia tur" osv, när det var någons tur. Detta eftersom Alva två år sagt så ett par gånger häromdagen!! Tjaa, synd å säga att vi är mogna,men skoj va det!! Snäckan i Idol var där på B&B och spelade biljard oxå. Tufft å se en "kändis" live en vanlig onsdag kväll.. men det var ju inte direkt så att vi sprang benen av oss för att få autografer... Det kom fram två killar till vårt bord med.. Mitt i vår första runda frågade de om vi inte va klara snart.. och ville ha möta världsmästarna (dom då alltså).. Om det skulle räknas som nån form av raggning tycker jag det var väääldigt konstigt.. Och om de vara för snåla för att spela själva så.. tjaa vet inte.. knas-pojkar va det, men dom försvann väldigt fort efter att vi dissat dom totalt. 

På lördag är det lite fest i Växjö!! Då ska jag dit. Men vi åker hem på kvällen/natten igen tror ja.. Kanske e långt men det är väldigt skönt att vara hemma på söndagen. Då ska vi på ett födelsedagskalas, och så kommer jag behöva plugga lite..

och nästa lördag/söndag bär det av till Åre. Kul!!! men hinner inte tänka på det så mkt.. Jag ska laga två omgångar med mat till 11 personer och ta med mig, nån som har nåt förslag på vad man kan laga?? Jag hade tänkt laga kasslergratäng, men sen vet jag inte mer....
 
Åhhh, så trött, men nu e det nästan lagligt att sova.. Stefan har sovit i soffan i typ två timmar edan så jag får väl väcka liv i honom och kolla på sporten 22.03 och sen blir det sängen. Sköööönt!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så massa du har för dig!! =) Jag hade gjort köttfärsås i mängder som andra rätt, så enkelt, både att laga och att värma!

Postat av: Hanna

Hahaha hade missat gittarmovesen=)=)=) Va lustigt det ser ut=)

2007-03-16 @ 14:59:00
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback