Oj oj, dåligt me uppdatering här

va länge sen jag skrev nu. Hinner ju inte me ju...

detta får oxå bli en liten kortis.. så ni inte tror jag gått under jorden fullständigt..

vad har jag gjort sen sist??
 I fredags va Hanna å Tilde å hälsade på mig. Jag har kort från besöket som jag ska visa men orkar inte idag.. Vilde Tilde va i farten och en blomkruka åkte i golvet, men oj så mysigt, massa bebis-bus!! På kvällen var vi på kalas hos Stefans faster.

I lördags var jag och kollade på när Stefan spelade träningsmatch i Hestra.. Synd å säga att han va i form, han har inte träna på en månad,.. De hade dåligt lag, och det var jätte kallt ute.. Funderade på vad jag gjorde där.. Men men.. Nu e säsongen i gång igen å det är alltid kul! Sen slöade vi i soffan å åt pizza och senare på kvällen åkte vi till några kompisar som vi itne träffat sen typ midsommar och kollade på andra chansen. trevligt å träffas.. Stefan blav lite väl full bara.. Sånt som händer.

I söndags gick jag upp jätte tidigt för att kolla på vasaloppet så jag låg i soffan halva dagen å kollade på det. Lagade ugnspannkaka till lunch och sedan röjde vi ur i en massa garderober för att Stefan ska få plats me sitt vapenskåp som han precis skaffat.. Slängde två stora papperskassar me kläder gjorde vi.. Eller slängde å slängde, vi ska ge dom till mamma så får hon vidarebefodra dom till insamling till Vitryssland i Mjöbäck. Sent på kvällen åkte jag ner till Halmstad me tåg.

Måndagen gick i pluggandets tecken. Kl 9 träffade jag gruppen för att plugga i skolan.. Satt me dom till tolv, satt själv sen till 4 i skolan, åkte till statsbibblan å fikade me mig själv å sen pluggade vi lite till och gjorde intervju till ledarstudien på kvällen. kom hem vid kl 19, helt slut i huvudet.

Idag har vi haft information om den valfria terminen, jag har nog nästan bestämt mig.. HInner väl ändra mig tolv gånger.. Det är ju så mkt spännade som finns att läsa.. Kommer läsa JÖKEN i sommar, och i höst antagligen företagsekonomi och projektledning (5p på distans)... Men som sagt lär jag hinna ändra mig tolv gånger innan det är dags att söka. Sedan hade vi en jätte spännade laboration, egentligen skulle jag vilja redogöra för hela här, men jag orkar itne det just nu. kanske kommer en annan dag, typ i morgon. Måste säga bästa lektionen på länge! Sedan har jag tränat combat, sjukt jobbigt idag igen. Och sen har vi varit hos Sandrew å kollat på dr House. Bra avsnitt idag.

Nu e det sova som gäller.. Trött som bara den å ska till skolan kl 9 i morgon igen. Vet itne om vi egentligen har så mkt att göra i skolan.. Men det känns lite hektiskt för tillfället, men det är ju bra, det är ju plugga jag är här för. Ska även köra pump i morgon kväll va tanken. Nytt pass alltid kul, men jobbigt.

God natt å puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback