Matklocka

Läste att kikki danielsson ska skaffa sig matklocka, en sånn som skalman har!! Mkt bra grej tror jag.. Äta regelbundet är nog A och O oavsett om man är överviktigt eller inte. Alla mår nog bra av det, iaf ja! Hade inte varit fel att ha en sånn.. Min sånn får gärna ha sov grejen med.. Så jag får sova sålänge jag behöver... Jag har ju nästan en inbyggd trötthetsklocka dock. Blir trött runt tio oavsett när jag går upp på morgonen...

Värst vad jag bloggar om kikki helt plötsligt, två dagar i rad.. Låt det inte bli nån vana bara :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja äntligen passar bodyn=)=)=)=)

2007-03-12 @ 19:56:27
Postat av: Hanna

Hur går det för dig denna veckan? Är det mycket? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback