Lite sliten

hej hej!

Nu var det dags för uppdatering igen, det är ju inget kul att blogga om man aldrig hinner/orkar uppdatera den... Dom sista veckorna har gått i ett rasande tempo.. tror det blir så typ resten av året, men men.. Det ska kännas att man lever.. Jag har dessutom börjat känna mig lite halv-sjuk vilket inte är alls bra.. Ska ju till Åre på Lördag ju. Det är lite tragiskt men jag orkar knappt ens se fram emot det.. Hinner inte tänka, och så kan jag inte åka skidor heller.

Dagen har varit mkt slapp på nåt sätt.. Stressad i huvudet, behöver inte plugga så mkt, knappt nåt mer alls.. Kan inte slappna av riktigt och alla här omkring pluggar i hjäl sig för tillfället... Ett djupt andetag..Pust.. Nu känns allt bättre!

Tänkte lyxa till det me Våfflor i kväll, åh längtar massa! Dock betyder det att jag måste ge mig ut å handla ingredienser.. Vill inte, kallt som faaaan ute! Men kanske får jag ta mig i kragen.. ååååå vad gottit me våfflor!!

I morgon är det opponering som gäller..Vi ska opponera på tre arbeten samt diskutera och presentera vårt arbete för de andra grupperna.. Är faktiskt lite rädd för opponeringen.. Usch! Otäckt!

Nä nu ska jag ladda ner lite musik tror ja! Kommer visa bilder från helgen här senare. Jag orkade inte ta några bilder,alla andra gjorde ju det så jag kommer nog få några ändå snart!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, ett inlägg!!! =) Stressa inte ihjäl dig, ta det lugnt, köp färdigt våffelpulver och relaxa.... glo på tv och strunta i alla andra, du pluggar mer än dom ändå!! Vi kan väl höras i morn kväll? Puss!

Postat av: Hanna

Förlåt att jag försvann, tildis bara grät! Men vi hörs i morn! Puss!!

2007-03-21 @ 19:56:05
URL: http://hannabengtsson.blogg.se
Postat av: Hanna

varför syns ej inlägg? suck..

2007-03-21 @ 22:08:57
URL: http://hannabengtsson.blogg.se
Postat av: Hanna

Gud så tråkigt för dig!! Blir det att ni åker upp nu då? Jag är redan bättre, men Jonny känner av det än... Krya på dig!

2007-03-25 @ 17:16:47
URL: http://hannabengtsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhh du är hemma igen!!! Blogga blogga jag vill veta hur ni har haft det! :)

2007-04-02 @ 08:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback