Lite bilder

Hade ju bebisbesök förra veckan, måste ju visa bilder på den glada lilla tösen!!


129941-56

Bebisen å mamma (dvs Tilde å Hanna)

129941-55

Tilda försökt visa att hon faktiskt kan leka lite nuför tiden fastän hon är steriliserad.. Fast det var bara ytterst lite lek.. Mer typ peta i lådan.

129941-54

Frågan är om man borde visa så här fula bilder på sig själv....  Men det var lite roligt, verkligen inte men ingen att jag skulle gäspa som en tok. Hihi

129941-53

Det hjälpte med kaffe innan, huvudet blev bättre.. Fast jag fick inte gjort så mkt ändå.. Fick veta att jag fick vg på arbetsrätten, så sjukt glad för det! Trodde aldrig det!!!!
Stefan har öroninflammation och ska äta pencillin nu.. så kan det gå!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars stefano.. hälsa att han ska krya på sig! Va Tildis är söt, men vad hade jag gjort den dan? =) Puss!

2007-03-09 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback