Soooommarlov!

Japp det är här, sommarlovet. Nästan iaf, jag ska sätta mig och rätta arbetet nu snart (sjukt omotiverad just nu...) sen får de va klart! 11 juni börjas det igen, JÖKEN, böckerna har precis kommit, mamma hämtar dom idag.. Kostar bara 2112... SUCK.  (och hälften har en ens kommit än...) Jag e fattigare än nån sin just nu, igen kanske ska tilläggas, e ju alltid tokfattig nu för tiden.

Det var slutseminarie igår. usch det va riktigt jobbigt. Vårt arbete fick ganska mycket positiv kritik, och det andra håll jag med om, men det kändes så utlämnande på nåt sätt... Jag tror det handlar mycket om om man känner att man har gruppen bakom sig eller inte. Jag kände väl inte direkt att vi var på samma linje allihopa, det var jobbigt. Vår opponering gick inte nåt vidare bra, men det beror nog på att arbetet vi opponerade hade mycket brister.Det var svårt att lyfta fram positiva grejer när det var en massa småfel som störde koncentrationen genom hela arbetet.. På det stora hela får jag väl vara ganska nöjd ändå. Äsch skit det samma.

Igår kom Stefan iaf ner till halmstad och hämtar mig och alla mina grejer, MASSVIS kändes det som. Alla mina klädre är hemma nu i princip.. Har tryck in allt i min garderob, kan inte förstå hur ekvaktionen går i hop då det aldrig känns som om jag har kläder och ändå så får jag inte plats med en enda grej till i hela garderoben. När jag bor i ett hus när jag blir stor då ska jag ha massvis med garberober!! (fast då sparar jag väl på ännu mer skit än vad jag redan gör nu.... )

Nu ska det pluggas, åkas till svenljunga, laga mat, kolla på fotboll.. Ja, det va min dag ungefär.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback