Segt

Hej hej!

E inne i en otroligt dålig blogg-period, får försöka göra nåt åt det tror ja!

Vad har hänt sen sist? Säkert massor, jag vet inte riktigt. Jag kom hem från Halmstad i torsdag och var sjukt trött.. Sov två timmar på eftermiddagen, och det är inte likt mig för jag brukar i regel inte sova på dagarna men jag var sjukt trött. Det höll även i sig på fredagen, iaf på förmiddagen. Jag fick ingetting gjort (sen ryckte jag dock upp mig lite och åkte till Tranemo och gick en stor runda på systemet, blomsteraffären och på ICA.) och på kvällen var det dags för fotboll i gen, Stefans lag mötte Bergdalen och för att inte bryta min fredagstradition så var jag ju självklart där och kollade. Stefan och dom förlorade :( men det va ok, det var ju trots allt serieledarna som de mötte, ganska bra match iaf.

Resten av helgen har varit ganska lugnt och seg.. I lördags så gjorde vi inte särskilt mkt på dagen.. men på kvällen var det cykelfest. Vet inte vad jag ska säga om vädret.. Ösregn hela kvällen och fest på en festplats med ganska lite tak är väl inte så där jätte bra (trångt inne) men det var inte en enda knott eller mygg framme iaf. Annars brukar det vara MASSOR där.. Så lite fördelar var det med regnet. Själva festen var kul, massa folk som man kände och sånna som man inte träffat på länge. Det e kul men det kändes som om jag inte hann prata med alla så mkt..

Igår va det segare än nånsin, inte för att jag var jääätte bakis men kände inte alls för att äta (det är väl iofs kanske det som är bakis för mig?!?!) Så jag åt inte alls mkt på hela dagen, och det känns nästan av idag med.. men det ordnar sig nog senare!

Idag skulle jag gått upp redan vid sju va tanken, det gjorde jag inte! Jag gick upp vid nio typ.. Fortfarande väldigt trött.. Jag ska försöka plugga lite idag, diska, duscha, packa ihop grejerna till Halmstad och köra ner sen i eftermiddag.

På fredag är det midsommar! Ska bli jätte skoj, det verkar som om det blir liiite andra planer än vad vi brukar göra men det ska nog ordna sig.. Har inte funderat ut midsommardagen än.. Ev neråt kusten kanske?!

Nästa tisdag fyller Hanna år! hmm kan undra vad jag ska hitta på då ? *ler*

En kopp kaffe kanske skulle vara på sin plats, så jag vaknar till liv lite grann....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback