Pinsamt Danmark, pinsamt!

Givetvis syftar rubriken på fotbollen i lördags, sicken dum dansk! Förstår att han får skyddad identitet, förvånad att grabben ens tog sig levande från Parken i Köpenhamn.  Skönt att Sverige vann, synd att dom antagligen inte hade gjort det utan hjälp från dansk mittback och dansk supporter.

Helgen har varit aktiv, vi rensade nästan alla rabatterna här i lördags, väldigt välbehövligt eftersom det inte gjorts på tre år iaf. Jätte fint blev det! Före det var vi i Svenljunga och handlade på ica och sen på kvällen var det kalas för Stefans kusin linnea som fyllde 10 i torsdags. Vi kollade på fotbollen där allihopa.

Igår var vi oxå duktiga, vi tvättade bilen. Det behövdes oxå, den blev jätte fin, eller iaf så fin den kan bli med den standarad som den håller nu. Sedan var vi ute och åkte MC med Ingemar. Vi åkte runt tranemo-nittorp-hestra-gislaved-villstad oh sen hem. På kvällen grillade vi på Ekebo och sen kollade vi på The departed. Lite märklig film, men det gick lite lättare att förstå den när man lärde sig att se skillnad på Matt Damon och Leonardio DeCaprio   men för mig tog det typ havla filmen.

På schemat idag... Hmm.. Det ska tydligen va fint väder idag, men iaf inte än så länge. Jag tror jag ska ta och städa lite, det behövs, IGEN! Sedan har jag en ev plan på att åka till Mjöbäck å kolla på fotboll, e vädret ok så gör jag nog det! I morgon ska jag mysa med Hanna och Tilde!  :D

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback