Omatchade morgonpromenad

Idag har jag varit ute på morgon promenad, dels för att morgon promenad är skönt och dels för att jag behövde gå till nån affär för vi hade ingen mat.  (jag kom för tidigt till affären, dom hade inte öppnat).. Nu när jag har flyttat hem alla kläder från Halmstad till Håcksvik (nästan) så har jag inte mycket bra gå ut och gå kläder kvar så det jag gick i idag var nästan pinsamt omatchade (iaf såpass att jag hoppades att alla jag mötte skulle vara färgblinda). Grå byxor, lila topp och urtvättad organge-röd munktröja (som jag senare fick ta av mig för jag blev varm, vilket gjorde min utstyrsel ännu värre..) Suck det är inte lätt..

Nu har jag iaf svirat om och tänkte ta mig ner på stan för att se om jag hittar någon som vill klippa av en bit på mitt hår.. det är så slitet nu..

Ha en bra dag!
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu har jag hämtat min dator! :) Vi får höras om måndag! Tror förövrigt att du var illsöt på promenaden. Puss!

Postat av: Lina

Jag tycker att det finns en viss charm med omatchande kläder. Jag brukar själv klä mig konstigt när jag ska ut och gå. Det kan vara typ mjukisbyxor med sockar ovanpå och nån gammal ful tröja och kanske en av mattias stora T-shirtar som tittar fram under. Visserligen så brukar jag gå ut å gå ganska sent på kvällen och då är bara Hansson-pojkarna vakna (dom som bor i huset på vänster sida innan kyrkan). Men det är lite spännande och nervöst, någon annan kan ju se. Puss å kram på dig!

2007-06-24 @ 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback