Mysteriet löst

Hahahaha, mysteriet med killen i randig skjorta ute på måndagsklubben i måndags är löst! Han jobbar på fruktavdelningen på ICA maxi, såå skönt att komma på det för jag har verkligen funderat.. Jag trodde ett tag att det va nån kändis, men det kanske inte kan räkna folk på ICA som?! Kul va det iaf!

Tror förövrigt att jag inte gillar läraren vi har för tillfället i JÖKEN. Typ Gert Fylking light, och det går inte ihop med min bild av jurister.  (även om jag jobbar på att ändra den bilden av jurister som jag har) Jag kommer aldrig begripa hans sätt att hålla föreläsningar, men det bekräftar iaf det faktum att det förre läraren var KANON BRA! (Hade ju han i arbetsrätten innan oxå)

Nä, nu e det dags för "lunch", i morgon börjar jag jobba igen, känns väldigt märkligt, har inte ens tänkt på det typ.

Stina e inneboende hos oss ett par dagar nu och hon ska till Island i morgon, hon håller på att packa, ganska kul att se på faktiskt! Just nu står hon på stolen och fotograferar sin packning, eller alla hennes "kanske"  högar som ligger på HELA sängen!! Bra jobbat gumman, nu är bara det svåraste kvar! :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad heter läraren? *nyfiken i en strut* Ska ju ha samma sen antagligen.....:)

Postat av: Stina

Jag fick ned allt till slut iaf! ;)
Islands kramar STina

2007-06-29 @ 17:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback