Ett litet inlägg..

Tänkte jag skulle kosta på mig ett litet inlägg fastän det fortfarande är fint väder!

Nu har jag varit i halmstad i två dagar! Kom ner i går, min jobbar kompis Janne (eller fd jobbarkompis, vi har ju trots allt inte jobbat ihop en jag började plugga för snart två år sen) ville komma och hälsa på mig i halmstad så det fick han och han fick ta med mig ner till halmstad på vägen, så smidigt så! Så vi hittade på massa grejer igår, besökte både tylösand och östra stranden, Blue thai, Barmezzo, lägenheten här.. Biblioteket.. ja lite av varje, det som är värt att se av halmstad praktiskt taget! Jag tom badade igår, två gåner och det va inte ens kallt, sjukt, men härligt! Sedan så började ju JÖKEN igår. Det känns bra, än sålänge är det inte så mkt nytt jämfört med hur introduktionen var till arbetsrätten, känns som om jag har lite försprång när jag har läst lite juridik innan.. Men det lär väl ändra sig lite iaf!

I dag har jag varit på östra stranden! Det blåste massa idag, konstigt. Sand precis över allt så dusch efter stranden var väldigt skönt och välbehövligt! Har nog fortfarande sand i öronen.. hm.. Och nu i kväll har jag varit på föreläsning igen.

Det är vad som har hänt i mitt liv de senaste två dagarna. I morgon känns det som om jag får mkt att göra. Plugga, köpa små post-it-lappar, gå till HM och kolla efter lite allt möjligt, träffa Hanna-Maria, åka tilll plantagen med Sandra och Stina, Föreläsning/övning.. ja det räcker nästan till känns det som. Men nu ska jag iaf gå å lägga mig, jätte trött e hon!

Puss puss, på torsdag åker jag till Håcksvik igen, det nalkas CYKELFEST till helgen :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Maria! Kul att se att du har det bra.. Kan du förklara för en icke högskolestuderande som jag är, vad är JÖKEN för något??
Puss på dig!

Postat av: Hanna

Så kul! Jag har skolångest...:( Men det kan vi prata om när vi träffas! Fullt upp denna veckan men i början på nästa kanske? Vi kan kika ut. puss!

2007-06-13 @ 19:20:49
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback