Vill ha sol. NU!

Vad är det för kasst sommar väder vi har egentligen? Jag blir såååå trött.

Det händet inte mkt skoj hos mig iaf, Stefan är och bygger älgtorn, jag tänkte va duktig och plugga men har inte fått tummen ur än. Hade från början tänkte åka till Överlida och gå på sommarmarknad men jag hoppar över det, det är inte kul att gå där när det regnar. Och sen är jag ju i Överlida varje dag nu för tiden när jag jobbar. Veckan som kommer blir nog ganska saftig, jobb i Överlida 8-17 varje dag, halmstad och föreläsning 17-21 mån-tis och 19-21 på onsdag. Sen vet jag inte riktigt vad som händer mer. Stefan har semester! (Undrar när jag kommer ha min första semester på riktigt??)

Nu ska jag va lite flitig!

Puss på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej! Har försökt ringa lite olika nummer, men inget svar=) Ska ut till Tommared och skriva ut lite saker, men är hemma senare ikväll igen. Tänkte på i morgon, det dumma är ju att jag måste ner till husvagnen i Varberg i morn, mamma och pappa ska passa Tilde för Jonny måste också jobba på torsdag! Vi får nog åka vid sex, halv sju tiden.. så det är ju om vi gör nån variant innan Tokabo? Vad tror du om det? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback