Trött dag

Hej hej!
Dålig på uppdatering men tiden räcker inte till, har ingen lust att sitta vid datorn när jag är hemma när jag gör det hela dagarna. Och på dagarna här försöker jag jobba, åtminstone oftast, men just idag är det helt plötsligt jätte lugnt, konstigt. Har varit mkt att göra innan men idag knappt något alls, tror helvetet brakar loss i morgon igen! Jag är otrligt seg och trött idag, vet inte varför. Ska ner till Halmstad efter jobbet, känns inte direkt roligt när man redan innan är trött som bara den.  Men men, det ska bli skönt att komma hem och sova sen iaf.

I lördags var vi ute på liten MC tur, härligt! Hoppas vädret blir bättre snart så vi kan åka igen, men stefan har ju semester nästa vecka, så han kanske lämnar mig i sticket här hemma och drar i väg på motorcykeln. Men han har lovat att inte åka till gotland, för dit får han inte åka utan mig. Gotland är mitt nästa semestermål i Sverige tror jag På kvällen var Stefans mamma, pappa och morbror hos oss och åt mat och på söndagen åkte jag och stefan till IKEA! Kul kul, nu skaffade vi en lösning till våra garderober äntligen. Det blev två byråar, en bred och en smal med spegel i samma modell. Kanon, har inte riktigt hunnit fixa allt med det. Typ tavlor och sånt så det är rörigt i hela sovrummet, men men, det blir nog bra när det är klart! Jätte skönt med lite mer plats äntligen.

Längtar efter lunch, hungrig som bara den. Kanske skulle plugga lite nu när det ändå inte är nåt att göra,har ju lagbok och grejer med mig, men jag e itne sugen på det, trööööött idag! Skulle behöva gå ut och gå och röra mig ltie, har inte ens varit ute lite grann på evigheter. Det får bli i morgon, kanske.. 

Stina: tack för kommentaren, hoppas ni kom fram till Island bra, och att allt har gått bra!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback