Semester

Nu har jag oxå haft lite semester, en helg i Halmstad! Vi har ätit massa god mat, slappat och druckit öl! Och spelat en del kort, skoj skoj! Jag orkar inte skriva så mkt men jag tänkte visa lite bilder för en gångs skull.

image93

Stefan och Sandra igår kväll på Harrys när vi va där och käkade!

image94

Ingemar och Carina (Stefans föräldrar) var oxå med!

Hittade ingen bild som jag känner för att visa på mig själv.

Visar istället en bild som jag tog häromdagen när jag längtade lite efter solen. Verkligen upppiggande te-kopp det där, sommarkänsla! (fast det kanske inte är väldigt mkt sommarkänsla i att dricka te, men men)
image95

Nä nu är det slapp i soffan som gäller innan en tuff arbetsvecka början i gen i morgon! Sista hela veckan på Wästgöta, tiden går hemskt fort.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh så kul med bilder!! Dom är verkligen lika, ialla fall på det kortet. Vi syns i morn, puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback