Jobb och jobb

Hej hej! Det är inte mkt spännande som händer i mitt liv för tillfället, det är mest jobb som står på schemat! Jätte mkt att göra är det fortfarande, men trenden säger att det kommer att lugna ner sig redan i morgon, skönt! Behöver andas lite på dagarna nu, allt är ju ändå så bara slut! .. Undrar hur många gånger jag har sagt " nej tyvärr den är slut" idag, säkert 1000 gånger... minst. Ev ska jag åka en sväng till Ullared i morgon, behöver lite grejer där.. Vi får se.
 
Nu e det slapp i soffan som gäller! Eller kortspel kanske!

Tänk va tiden går fort, nu är snart juli slut! Jag funderar fortfarande på hur jag ska göra till hösten... E ltie sugen på att bo hemma i Håcksvik, men jag vet inte än.. Vi får se!
Kram å puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback