Hissa och Dissa

Jag vill idag:
Hissa: SOLEN, Äntligen lyser den igen, tom jobbet känns kul då!
Dissa: Gräsklipparen på Siggebergsvägen, HALV SJU var det full fart på Svenljunga bostäders gräsklippare.. Ok, jag har inte semester eller så men andra vill kanske inte bli väckta av den där bedrövliga maskinen  på sin semester. Dom kommer ALLTID så tidigt till Håcksvik, detta var nog visserligen rekord i tidighet, annars brukar det vara sju, men för guds skull, kan dom inte göra nåt annat de första timmarna, t yp rensa rabatter eller nåt som inte låter så mkt..?!!?!

Nu åter till jobbet, lunchen e slut!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skulle bli galen om någon väckte mig så tidigt med en gräsklippare. Har inte Stefan något kraftfullt vapen som ni kan skjuta sönder klipparen med? Det hade varit roligt. Men då blir ni nog anmälda. Ha det soligt i din telefon!! Kram Lina!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback