Fotbollsturnering

Idag kommer större delen av dagen att tillbringas i Östra Frölunda och tittandes på fotboll. En av årets höjdpunkter är när banken här anordnar en turnering för alla herr-lag i området (fem st). För en fotbolls älskare som mig är det perfekt, men vädret kunde ju varit bättre.. Risk, stor risk för regn i dag igen. Så det blir till att plocka med regnkläder och stövlar och paraply och grejer. Önskar att jag haft finare stövlar.... Dom jag har är Stefans gamla som han hade när han var typ tio eller nåt. Hittade dom uppe hos hans pappa och dom var i min storlek så dom fick jag, och som den sanna skogsmulle han är så är ju så klart stövlarna gröna och höga. Praktiskt när man är i skogen eller så, men inte så smidigt på en fotbollsplan, där man bara har dom för att inte bli jätte blöt om fötterna.. Får väl se om vädret kanske håller upp så pass att jag slipper ha dom på mig, men men vi får se.

Jag har lite semester nu iaf, till på onsdag! Skönt! Tyvärr är det lektioner jag skulle behöva gå på i Halmstad på mån och tis... Jag tror jag hoppas över måndagen i af, så kan jag och Stefan åka nån stan typ sön-tis. Vet inte vart vi ska åka, jag e ju så klart sugen på MC turer.  Vädret kanske inte tillåter det dock men men, det hade varit skoj som bara den! (Har en liten tanken som jag inte sagt till nån än och det är att åka MC till Trollhättan och hälsa på gudföräldrarna, mamma och pappa har varit där uppe i veckan och nu är dom i Danmark tillsammans, men dom kommer hem dit i morgon, då hade vi kanske kunnat åka upp dit.... vi får se!)

Nu ska jag fixa i ordning mig, innan det bär av till frölunda.

Önskar alla en trevlig helg! Massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback