Fotbollsänka en lördagkväll

Ja, man kan väl knappast inte benämna mig som fotbollsänka, eftersom är minst lika fotbollsintresserad dom Stefan.. Men just i kväll känns det lite ensamt, efter fotbollsturneringen, som faktiskt var kul, vädret var ovanligt bra för denna sommaren (bara EN skur under tiden vi var där)  och spelet som lagen bjöd på underhöll åtminstone  då och då.. (det brukar blir spännande matcher av derby karaktär där) Men iaf så har hela laget träffats nu i kväll och grillats, men det verkade inte vara nåt för respektive.. Jag körde Per och Stefan till Frölunda, men det var inga andra tjejer där så jag kände att jag nog skulle åka hem igen...

Så nu har jag gjort INGENTING sen kl 16.20 när jag kom hem igen. Jag har så himla svårt att hitta på nåt själv nu för tiden, om det inte är städa eller plugga jag försöker göra. Visserligen skulle jag ju kunnat plugga nu oxå men det kände jag inte riktigt för.. Har nog lärt mig allt om bolag, föreningar och stiftelse i veckan.. (eller lärt mig och lärt mig, jag har läst hela boken iaf =)) Näst på tur står nog konkurrenslagen, och marknadsföringslagen.. Men kände inte för det idag direkt...

Dessutom finns det inget bra på TV heller... Jag har beställt lite kort på nätet och läst på en massa bloggar och sånt där i eftermiddag ist. Har inte suttit så härframför datorn på hela sommaren, jag brukar ju få nog av att sitta vid datorn på dagarna på jobbet annars. Jaaa, resten av kvällen får väl tillbrings med att vänta på att dom vill komma hem från frölunda igen, Jag kanske skulle ta och måla två ramar som jag har tänkt måla ett tag.....

Trevlig lördagskväll iaf, jag ska försöka ha det iaf, även om det inte händer så mkt spännande här hos mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej! Nu är vi hemma sedan 1½ h tillbaka:) Haft det jättebra, men nu är det skönt att vara hemma! Fick du målat dina ramar igår? 16:e var det ja, tror du det funkar? Saknar dig gumman!! Kommer och hälsar på i veckan, någon dag som passar? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback