Ensam hemma

Hej!
Idag är jag ensam här hemma. Stefan har åkt med MC´n ner till Halmstad me sin pappa, det är rix fm festival där idag och av någon anledning har det nästan blivit en tradition att gå på det... Han har iaf gjort det de senaste tre åren nu! Känner mig alltid så hemskt ensam när han inte är hemma, just på kvällen är det inte så farligt men sen när man ska sova känner jag mig ensammast i världen! E rätt ovan vid att sova själv, har inte sovit själv en vecka sammanlagt här i lägenheten och hemma i Mjöbäck är det inte heller många veckor jag sovit själv. Men det brukar ordna sig, när man väl har somnat.

Har en massa saker som jag skulle kunna göra nu när jag är själv, massa saker som Stefan ändå inte tycker är kul, typ rensa lite i rabatten, baka, gå ut och gå, plugga... Har så mkt jag kan göra att jag inte ens vet vad jag ska börja med, jag är dessutom ganska trött och orkar nog inte sååå jätte mkt.. Men snart är det helg iaf, då är jag LEDIG! =) Vet inte vad vi ska hitta på riktigt, Stefan är säkert kvar i Halmstad så jag får väl åka ner dit oxå kanske.. I morgon efter jobbet då.. (kanske kunde gå in i Ullared på vägen ner då...) Men jag är inte så sugen på att åka till halmstad bara. Äsch vi får väl se! Jag jobbar bara en vecka till nu på wästgöta (och två-fyra dagar veckan efter det oxå).

Börjar bli lite bråttom med plugget med kom jag på idag.. Även där är det mkt jag borde göra, men jag vet inte vilket ände jag ska börja i... Tror jag ska försöka börja med köprätten snart, för den har jag nog sämst koll på, konkurrsenlagen har jag inte heller vidare bra koll på.

Nä nu kanske jag skulle ta och dricka en kopp kaffe (måste försöka komma ihåg att ta med mig eget kaffe i morgon, det är inget vidare gott kaffe på jobbet, uäck) och renskriva lite anteckningar från arbetsrätten... japp, det ska jag göra!

Puss haj

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu är jag hemma!! =) Blev det Halmstad? Du kan väl höra av dig, jag ska ju till Narvik på tisdag, men kanske kunde vi äta lunch ihop eller nåt på mpndag? Puss Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback