Vår i luften

Oj vilket härligt väder det var idag, jag var ute och gick ett runt nissan mitt på dagen (premiär för i år) coh det var så härligt, soligt och varmt nästan!

Annars har jag mest pluggat, varit riktigt duktig faktiskt. Och lagat köttfärssås och spagetti. I kväll är det visst grammisgala, vi ska å kolla hos brown! Aldrig varit hos henne kom jag på så det kan ju passa bra!

I morgon ska jag till läkarn, och gå en vända på stan och köpa kort till farmor, och doppresent till Nemi, döps ju på söndag. Torsdag tänker jag åka till gekås om allt går som jag vill, sen e det tandläkarn på fredag, hade velat träffa Hanna och Tilde då, men det blir nog lite svårt (Hanna ska hämta sina föräldrar på landvetter, dom har varit i Thailand) så jag ska nog gå upp och säga hej på Wästgöta och en sväng till banken. Kanske skulle ringa Jenny å se om hon e ledig lite på fredag, kunde va kul å träffa henne lite, det var ju typ massa år sen..!

Nä.. Det var inte mkt vettigt jag hade att komma med idag, inga reflektioner direkt. Funderar på å läsa JÖKEN på distans i sommar, e det dumt??

Hepp hepp! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback