Vackert väder och bebbe-besök!

Hej hej!
Idag har jag haft fullt upp. På morgonen hann jag med att dammsuga hela lägenheten (behövdes verkligen) och sedan kom Hanna och Tilde och hälsade på. Åh vad mysigt! Kul att umgås med dom, fastän jag gör det rätt ofta så känns det för sällan, måste försöka ändra på det, åtminstone inte träffas mer sällan.

Tilde äter mat, Gott Gott med potatis å majs-mos!!
129941-40
         
129941-42

Pigg å glad blir man när man e mätt!

129941-41


Sedan var jag ute och gick i det underbara vädret. Kallt och sol, det enda som fattades var snön... Det hade verkligen passat in i vädret i dag. Men nu är det även bestämt att vi åker med Stefans jobbar kompis och hans kompisar till Åre vecka 12!! Ser verkligen framemot detta, även om jag inte kan åka skidor så bra. Ska försöka öva nån gång innan dess, känns som att det kanske behöver komma lite snö först.. men det skulle ju visst komma lite i morgon.. Blir väl slask som vanligt denna vintern... Blåst, regn och kasst å trist väder e tydligen vädrets melodi denna vinter... Jaja, vår kanske kommer snart!?! Har ju fått mina fina HM kläder idag. Allt passade jätte bra faktiskt! Åhh, vad kul att ha dom till sommaren!

Nåt plugg ha det inte blivit idag, ska försöka i morgon lite... om det hinns med! vill åka till ullared imorgon, men det skulle ju bli snö så det kanske inte är nån bra idé....? Jaja!

Let´s dance e det som gäller i kväll! Trodde länge att Agneta Sjödin inte hade BH på sig och att man kunde se hennes bröstvårtor under den vita klänningen.. Tror dock det är så att det är nåt mönster på brösten ist, men så dumt att man ens kan tro att det är bröstvårtorna som syns igenom.Lite pinsamt kanske....

Nä.. nu e det dags att stänga ner tror jag! Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud så söt hon är på drick-kortet=) Hoppas du inte gav dig ut till Ullared (de e ju snöstorm menar jag:) )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback