Tilde har badat

Har varit hos Tilde å Hanna i dag och under tiden ja var där badade Tilde, oj så sött!! Hon blev sååå len och gosig efter åt, och sedan låg hon på golvet och vi skojade massa hon å jag. Tilde skrattade och gurglade och var såååååå söt! Sicken tjej!


129941-27

129941-29            129941-28


Sen var jag hos mamma och hjälpte henne med lite allt möjligt,  massa grejer till pappas företag och så. Och sedan åkte vi till Älvsered och så köpte jag en matta och nya gardiner till mitt tv-rum! Nästa projekt är att sätta upp dom och så men jag behöver nog städa ut julen först, suck! (Hanna vad hände med din gran, dom kom bara till att den va sne tror jag...?)

Lite bilder på mina tomtar och min amarylis kanske skulle va på sin plats. Här kommer dom. Pop-up bilder fick dom bli i.

                   

                   


Kommer nog ha fullt upp i morgon, till Ljungby och kolla på fotboll med Sandrew å Stina och lite fika med dom kanske! Oj vad kul att träffa dom, jätte länge sen ju! Sen prata Ingemar om att vi skulle upp å käka hos honom i morgon, det är sånn där afton i morgon ju! Sen ska det pluggas med nån gång... kanske innan jag åker, vid halv nio..?!?! Oki, det där tror jag på först när jag ser det.

Puss å god natt, nu ska jag snart sova..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vilka fina kort!! Den vackraste tjejen jag vet:) och tack igen för presenten! Hoppas dagen blir bra idag, den ser solig ut ialla fall! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback