Soligt!

Idag skiner solen, så fint så! Men kallt som satan ute! Har varit på föreläsning idag, fattar inte hur jag ska klara den här kursen! Arbetsrätt alltså, verkar så jävla svårt. Måste måste plugga. Ska göra det nu tänkte ja!

Har mkt funderingar kring allt möjligt! Framtiden, nutid (inte dåtid så mkt faktiskt, lär ju inte kunna påverka det ändå)... Vet inget, hur ska det här egentligen sluta?!??! var ska jag bo, vad ska jag göra..? Känner mig rastlös in i själen... Har ett problem i mina nedre regioner oxå som jag inte begriper mig på...  Varför ska alltid ha problem där? Det är som om det försöker säga mig nåt, men vad??

Men egentligen är allt bra, förstår inte varför jag klagar, blir nästan trött på mig själv! En annan bloggares blogg som jag läser skrev ett sååå spännade inlägg om hur man funkar igår.. Att det räcker med att göra något bra, det måste inte vara perfekt.. Det var hennes melodi i livet, och hon verkar väldigt framgångsrik och har en så skön inställningen till allt (och så skriver hon jätte bra, fastän hon e anonym).. Det är ju mitt problem i livet att allt måste vara perfekt, jag måste vara bäst på allt... (är fortfarande kass på att hantera nederlag..) Hur går man tillväga för att göra något bara tillräckligt bra, tänk om det inte räcker.. Jag försöker ju alltid göra så gott jag kan men det är nog ofta lite mer än vad som krävs.. Jag har egentligen sett det som min styrka, men det är nog min svaghet... Kanske... Äsch! Kanske ska lägga ribban lite lägre i fortsättningen och se om det hjälper på nåt sett...!?!?! Nja, vågar inte!

Nog me flumm, nu tar jag å läser lite arbetsrätt.. HJÄLP!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej lilla gumman! Hur går det med dig och arbetsrätten? Stressa inte upp dig, är det nån som fixar det så är det du, du har sån diciplin...! Vi får ta och prata imorn, tjöta runt lite om up and downs.
Förresten, Tildes framfart; hon kryper inte, hon mer krålar sig fram och rumpan guppar som på en delfin:) Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback