Snö

Nu har det då fallit lite snö! Det är snor kallt ute och lite, lite snö på marken! Lite roligt är att det har typ plogats på gångbanorna här.. och det kanske är två cm snö där det inte är plogat.. Känns lite onödigt att ploga bort sååå lite snö kanske! Men men, nästan första gången i år så då kanske snöplogarna är heta på gröten (sällan snöplogare blir beskyllda för att ploga för ofta skule jag tro :P) Men jag gillar snö på nåt vis, när det faller stora flingor stannar världen liksom upp, allt blir så lugnt och fridfullt och harmonikt på nåt sätt. Tänk sånna som e bor där det inte finns snö alls, vilket fantastiskt fenomen de går minste om!! Kan inte påstå att snö är det bästa jag vet, men jag vill allt gärna ha lite snö varje vinter! Allt blir så fint med snö (innan det blir slask å töar bort)!

I dag har det pluggats mycket. Vi har gjort färdigt vårat ekonomiarbete äntligen! Skönt att lämna in det, vet inte om jag är jätte nöjd med det men men.. Hade varit kul med VG i den kursen (den om någon borde jag få det i, ekonomi är ju min grej) men huvudsaken är G och det borde jag ju ha lyckats med! Kan lova att jag blir väääldigt besviken om jag inte ens får G.. Men kanske vore bra med lite motgångar någon gång så jag inte tror jag är odödlig (om jag nu tror det nu...) Sedan har vi varit på föreläsning nr 4 i arbetsrätt. Och shit, vad mkt det är. Känner mig jätte efter alla redan (bådar inte gått inför framtiden), men det ska ordnas i morgon och på onsdag tänkte jag! Plugg statsbibblan kl 10 i morgon! Arbetsrätt är nog en väldigt viktigt kurs oavsett vad man kommer jobba med en gång i framtiden.  Kan nog vara så med hela juridiken, bra att läsa för att veta sina egna rättigheter och skyldigheter! Är tom lite lite inne på att läsa Jöken på min valfria termin till hösten. Får väl se vad det blir, känns som om jag måste försöka informera mig om hur resten av utbildningen ser ut snart. Har noll koll just nu! Har vissa planer på att läsa på distans nästa termin... Bo hemma iaf, men vet inte alls vad jag ska läsa i så fall.. Och blir inte mitt liv vääääldigt tråkigt om jag bara e hemma å pluggar hela dagarna...?!? Får se, detta behöver ju inte bestämmas i morgon direkt, som tur e!

Träna pump om en timme! Kul! Ska försöka klippa mig i veckan, behöver VERKLIGEN, men jag tror inte det blir av förrän jag ser det! Har ju pratat om att klippa mig sen.. ja typ augusti och alla måste ha blivit helt hopplöst trötta på mitt snack om att klippa mig när det aldrig blir av.... Jag blir iaf trött på mig själv! Nu elller aldrig, typ (oki, kanske inte riktigt sååå drastisk behöver jag vara, klipper jag mig inte nu blir det nog ngn annan gång.. vill färga eller nåt med ju.....:/)

Hepp hepp!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du blir bra i håret!!

2007-01-24 @ 10:38:49
Postat av: Hanna

..och det va jag som sa de ja:)...

2007-01-24 @ 10:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback