Sicken söndag

Hej hej!
Då var det söndag igen.. Fasen vad fort tiden går jämt.. Idag har jag inte pysslat med så jätte mkt.. Har suttit soffan och pluggat samtidigt som jag kollat på diverse alpina skidor och nu lite fotboll. Igår va jag i Borås, utgång på Harrys! Kul kul! Sandra var där med sina kompisar och så va Stina och Emmelie med från Halmstad! Hade jätte kul, drack inte så mkt och så åkte jag med Carroflan hem till Håcksvik vid ett tiden.. Rejält kallt va det ute och trött va jag! Sen vaknade jag vid tio idag typ och sen dess har jag suttit här i soffan!

Ute regnar det och är allmänt jätte trist väder... Suck! I går va det ju jätte fint ju! Stefan är ute och jagar.. Måste vara väldigt roligt i detta kassa väder, nja..  Men sista rådjursjaktdagen så dom lär väl bli ute tills det blir alldeles mörkt...

Är hungrig och det e ett par diskberg i köket som behöver åtgärdas.. Trist.. Kanske ska byta gardiner i sovrummet med. Tror bestämt att julen i slut nu! Åh så e jag sugen på pizza.... Nån som har lust att agera home delivery!?!? Det e bara tre mil till närmsta pizzeria.. Ingenting ju!

Veckan kommer ägnas väldigt mkt åt plugg, men jag lär väl hänga här oxå en del!

Pussar

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman! Fick inte ihop det igår, för jag försökte ringa dig vid fyra fem på eftermiddagen, men fick inget svar..funderaded så på var du kunde vara, du hade ju skickat meddelande precis innan! sen ringde ju du vid nio och då tänkte jag att du kommit hem och sett att jag ringt. Sen när jag skulle sova kom jag på att jag suttit och ringt ut till Håcksvik=) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback