Sen sist..

Hopp, vad har hänt sen sist tro?
JO i lördags var det ju tenta då. Tyckte det gick rätt ok, men man vet ju aldrig riktigt, och sen fikade jag och tjejerna på stan. Shoppade lite oxå. Ett par skor för jag har typ alla mina kläder i Håcksvik :/ Det skulle varit kalas här för Alva och Mats på lördag men så blev Alva sjuk och det blev inget och jag fick inte ner mina kläder som jag tänkt att stefan skulle ta med sig ner.... Får se hur jag klarar mig i veckan.... Sen på lördag kvällen var det iaf tenta fest på fartyget. Hade jätte kul, vi gick till Club moon och tack vare pehr kom jag in, det är ju född -84 där.. Sur som bara den, men jag kom in och det var kul!

Dock var det mindre kul i går, mådde pyton mest hela dagen... Blir ju alltid så bakfull nu för tiden. Hatar det,måste blivit gammal eller nåt, eller så är jag bara orutinerad nu för tiden, e ju knappt aldrig ute längre.. Så vi kollade på typ 6 OC avsnitt i går och två filmer och käkade pizza, en riktig bakfylle dag var det! Segt och jobbigt och man bara längtade tills att det blev dags å gå och lägga sig igen så att man kunde må bättre dagen efter och idag har jag mått bra igen (SKÖNT)! Men så var det ju storm ute i går med. Här i stan märks det inte så jätte mkt, men hemma är det väl en annan grej kan jag tänka mig. Inte ström eller telefon, efter denna stormen heller. Vill åka hem och titta hur allt är men det blir inte förrän till helgen nån gång..Torsdag kanske..?!??! Saknar hemma! Men det går rätt bra här med, så länge jag har nåt att göra här e allt ok!

I dag har jag pluggat med Johanna, Stina och H-M. Vi ska ju göra vårat hemska ekonomiarbete i veckan.. Suck.... Så har vi börjat med arbetsrätt idag oxå. Känns som en tung kurs men läraren verkar himla bra så det ska nog ordna sig, men det blir väldigt mkt plugg framöver.

I kväll ska jag träna, pump givetvis (träningsvärken har inte ens gått över än sen sist) och sen ska jag bort till Stina på Gamletull å käka lite. Nu ska jag käka lite och kanske kolla på ett avsnitt OC (fastnade ju nästan i serien igår :P)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman! Hoppas du mår bättre=) Får hänga med ut på partaj nångång så jag får se dig live! Haha...
Som jag precis skrev på bloggen är jag ilsket ilsken på icke-el och dylikt, men det börjar gå över:) Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback