Plugg plugg plugg

Tenta på lördag, nu e det mkt plugg .Trist, men det ska nog ordna sig, har varit ganska duktig idag känns det som (får väl  se hur det går på lördag...).

Annars är det mest regn nu för tiden tycker jag, och BLÅST. Det blåser massor ute ju. Faan vad trist, men det går väl över nån gång, är det inte vinter inom en vecka blir det ingen i år hörde jag?!? (ok, läste på nätet) Tjaa, jag tror allt det blir vinter men risken ju längre det dröjer är att det kommer vara vinter ända till maj eller nåt... Men jag längtar efter sommaren med.. fast ärligt talat så är det så mkt lättare att plugga när det är kasst väder... (och jag ska skriva c-uppsatsen på våren?!?! Hösten hade väl ändå varit bättre?! Tjaa, med alla klimatförändringar kanske det är nåt annat väder då så det spelar ingen roll. Nu ska jag iaf beställa lite kläder från H-M. =)

Inte mkt vettigt jag har att komma med idag, bäst jag slutar. Har bestämt att jag ska åka till halmstad på fredag, tror jag :P Och innan dess är det plugg som gäller... suck.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback