Plugg mest hela dagen

Idag har jag mest pluggat! Även fått veta att jag fått VG på förra kursen , vilket jag är mkt glad och stolt över!! Kul att få lite respons på tiden man lägger ner på skolan! :D Nyårslöftena går rätt bra tror jag, har iaf varit ute och promenerat både igår och idag. Och inte ätit godis fastän möjligheterna funnits (mest hela tiden, suck).

Dagisbarnen var ute och försökte åka pulka på rimfrosten i morse, tyckte så synd om dom. Har ju inte varit nån snö än i vinter, längtar lite efter en riktigt fin vinterdag, mkt snö och sol. Me like!Vill åka skidor med ju! Längtar dessutom efter sommaren kom jag på. Ska nog kika lite i HM katalogen och se om jag hittar nåt att köpa, skulle ju kunna köpa hela katalogen om det varit så men plånboken gapar lika tom som vanligt! Men jag har faktiskt pengar kvar denna månaden än så länge, rekord tror jag. Har vissa planer på en snabbvisit till gekås i morgon så då lär jag inte ha ngr pengar kvar igen, men det hade vart kul iaf. Ska åka till Mjöbäck och fixa lite grejer med mor å fars dator och lite grejer till pappas företag, nu när det är nytt år ska inventeringar och grejer dokumenteras.

Kanske inte åker till ullared ändå! Kanske ska försöka få pluggat mer ist i morgon... Ja vi får se.. Tänkte tigga mig till en kopp kaffe eller nåt hos Hanna så jag får träffa dom lite med, om hon kan! Får se i morgon, morsan skulle till tandläkaren på morgonen så hon kanske inte e rolig att umgås med.....

Nu e det dags att sova, försöker komma upp riktigt tidigt i morgon tror jag. Jobbigt att det ljusnar så sent än bara, jätte segt att plugga innan solen ens gått upp! Men ev gör jag ett försök i morgon.

Puss å God natt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman! Vilken tid ska du hit? Jag och mamma ska till varberg en sväng, hon hämtar mig halv tolv, men jag är hemma innan det och borde vara hemma vid fyra igen ialla fall.. hade varit jättekul! Puss Hanna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback