På begäran...

                            
           


Har för ett förfrågan ang bilder på min glittriga outfit från nyår, måste säga att ni kommer bli besvikna. Det enda som glittrade var min super fina glittriga eyeliner (lite på halsbandet och örhängena med kanske).

Ville även visa en bild på min fina amarylis som jag tog för ett par dagar sen, nu e den näsan helt utslagen, kommer nog visa nya bilder på den i morgon!! Kommer få 8 klockor tror jag om ingen får för sig att dö innan dom andra slagit ut riktigt.

Men här kommer iaf lite bilder, inte så många men jag tog knappt ngr bilder.. Lägg noga märke till att jag har lockat håret!! (jag vet det  syns knappt, men det var fint en tio mintuer eller så)

Jag är utanför lokalen och skålar i champang (som var oerhört äcklig) och tittar på alla fina raketerna.

129941-25


Stefan inne i festlokalen (orättvist att man inte får vara kille på sånna här tillställningar, så lätt att bara ta på sig kostym eller nåt.. själv hade jag tok-ångest inför vad jag skulle ha på mig så jag panik-köpte min klänning i älvsered av alla ställen dagen före nyårsafton, men det blev bra, eller ok iaf). Stilig karl jag har skaffat mig ;)

129941-24


Här är jag då i min nyåroutfit, oerhört glittrigt och glamourigt NOT, men det  kändes ganska bra iaf!

129941-23

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback