Mkt plugg

Det är mest plugg som gäller här nu för tiden. Skola å gruppuppgift. Känns som om jag bara vill vila...Men det är väl nåt övergående. Längtar till helgen, vill hitta på nåt mysigt men jag vet inte! Bio hade varit kul, länge sen!

Känns inte så om det har hänt så mkt jag kan berätta för er kära läsare! Har inte ens funderat på nåt dumt å fånigt denna gången. Eller iofs så är väl alla mina funderingar mer eller mindre fåniga, men ändå!

Jag har fastnat lite för OC först säsongen kollade jag på en massa avsnitt i söndags och et i måndags å ett igår, men nu vill jag se fler ju! Nån som har DVD boxen med första säsongen av OC så lånar jag gärna den!??!? Såååå spännande ju. Men det är mest för att de är så sega, har sett åtta avsnitt och DET har inte hänt än ju :P Men snart så måste det ju hända nåt... det är såååå nära ju hela tiden!!

Hepp hepp, lite mer plugg kanske?! I morgon tänker jag åka hem! Längtar!

Puss




Kom på att jag visst har nåt att skriva, inte mkt men lite.. Har en konstig känsla i magen (inte ont).. Lite typ fjärilar, nervös, förväntningar eller vad e det för känsla??? Haft den hela dagen, men fattar inte vad det e... Känns som om nåt avgörande kommer att ske, vad vet jag inte.. Knas!

Dessutom funderar jag på om jag ska kolla på OC på femman idag,tror inte det. Jag har ju precis börjat med första säsongen, några år försent :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej! Ska iväg fredag eftermiddag (babysim du vet:p) men på förmiddagen hade varit skoj! Vi kan väl höras i morn? Puss!

Postat av: Hanna

Jag kan nog fixa säsong 1 till dig! Har också kollat på säsomg 1 + 2 i efterhand och jag struntade i att kolla på 3-starten igår, roligare att kunna se några avsnitt på rad tycker jag! Hoppas att du inte tittade igår, då missar man så mycket skoj=)=)

2007-01-18 @ 08:34:35
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback