Mia Fia e trött

Oj oj, vad trött hon e! Har suttit i sängen å läst i personaljuridik boken nu i en och en halv timme och vad fort tiden går! kan ju inte påstå att boken e jätte spännande, men det e lätt läst och massa exempel vilket gör att tiden går rasande fort.. Skulle ju sovit nu ju....

Jag har iaf klippit mig idag, tur att jag gör det så sällan såååå dyrt som det va, men jag blev fin iaf! (nu får jag leva på bröd och vatten  till den 25 februari... Mer än en månad kvar ju...Ajdå..)

Ja, så här blev väl resultatet på ett ungefär! Jag e nöjd iaf, vad tycker ni??

129941-44


          
  
129941-43



129941-45


Så har det gott och blivit kallt ute med.. Oj vad kallt det e, kom på att jag skulle sätta på elementet i "mitt rum" här.. Har inte haft på det innan iår, pga mina ganska regelbundna klimakterie-svetningar natte-tid, men nu e det kallt som bara den här inne. Tror jag e lite känslig oxå, håller nog på att bli förkyld.. :( Vill inte..

I morgon ska jag åka hem! Skönt, måste försöka komma i fatt i arbetsrätten, fattar inte hur jag lyckats bli så efter alla redan... Fastän jag pluggade ett par timmar igår och idag säkert sju timmar... Hoppas det känns bättre på föreläsningen i morgon iaf.


Nä, nu kallar sängen! (hihi, jag sitter ju i den å skriver ju.:P)

Pussar å godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Du blev sååå snygg i håret!! det måste du verkligen vara nöjd med!! =)

2007-01-24 @ 23:51:46
Postat av: Hanna

Jättefint!! Du är så snygg när det är lite uppklippt och flikigt! Puss puss från sjukstugan

2007-01-25 @ 08:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback