Lista

Har snott en lista igen, från nån som snott den från nån som snott den från nån som snott den från nån....

Körkort: Japp sedan 2003 tror jag.

Bil: Ingen egen men lånar Stefans Volvo S 40, vi ska kanske köpa nån annan snart, ihop.

Matservis: Ingen här, men mamma har ett par st som jag får en gång.

Soffbord: Japp, bästa möbeln vi har.

ICA-kort: Nej.
Hemförsäkring: Ja.

Eget boende: Ja/och Nej. Jag bor inte ensam nån stans iaf.

Fast inkomst: Nej, studiebedrig räknas väl inte tror jag.

Köksbord: Ett litet bord, rätt fult, vill ha ett nytt!

Finglas: Massvis med glas, Ittala glas är det fint nog till fin glas??

Betalkort: Är det typ VISA kort? Ja det har jag i så fall.

Toarullehållare: Ja

Duschdraperi: Ja lite beige färger som matchar badrummet fint.

Barn: nope

Sambo/make/maka: jaaa, två faktiskt =)

Spelar bingolotto: Nej,

Tippar på lördagar: Nej

Internetbank: Ja

Organiserat skafferi: I bland, ganska organiserat tror jag.

Färsk mat i kylskåpet: Japp, en del iaf. inget ofärkst i kylskåpet just nu iaf.

Slänger dina håliga sockar: Ja, självklart! Båda dessutom :P

Går på reklamer på tv: Inte mkt.

Har fläckbortagningsmedel hemma: Nej

Pensionsfond: Japp, spara till pensionen själv tom (hur dumt det än är när man går minus varje månad..)

Sopsorterar: Ja, en del.

Prenumerar på någon dagstidning: Nej

Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning: Nej, har sagt upp Amelia idag, men min allt om mat är helig.

Letar middagstips: Inte just nu, har ju nyss ätit, annars gör jag det i mina mattidningar.

Blir arg när skorna inte står på sin plats: Nä..

Får majoriteten av post i räkningsform: Nej, reklam Har mkt få räkningar..

Har en stavmixer: Nej

Äter söndagsmiddag: Äter förhoppningsvis nån middag på söndagar, i bland av mer traditionellt slag hos mor å far eller stefans farmor å farfar.

Försöker att inte svära: Inget jag lägger energi på.

Sorterar tvätt: Japp.

Har en krok i badrummet märkt “gäster”: Nej, men en liten handduk avsedd för gäster,men jag tror inte nån använder den.

Mobilabonnemang: Kontaktkort Halebop.
Hemtelefon: Ja.

Veckohandlar: Helst, nödvändigt i Håcksvik.

Medlem i hyresrättsföreningen: Nä.. tror inte det.

Gardiner: Japp, köpte nya i torsdags tom.


Dukar: Ja.

Kuddar för prydnad: Nja.


Fler än 5 kryddor hemma: Ja

Fruktskål på bordet: Äter för lite frukt, men fruktskålen står på bänken iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback