Ett löfte till...

Kom på att jag måste lägga till ett till löfte. 
Inte sitta vid datorn dygnet runt och bara slöa. Kvalitetstid, så du kan göra nåt annat vettigt oxå.
För som det är nu så sätter jag på datorn innan jag äter frukost, sen käkar jag (ibland vid datorn) och sen kollar läget på datorn igen.. Sen kanske jag gör nåt lite vettigt ett tag, sen kollar jag datorn igen, liksom fyra-fem timmar och bara sitta vid datorn är inga problem för mig. DETTA MÅSTE ÄNDRAS! 
Nyårslöfte nr tre, och detta kommer bli svårast att hålla tror jag. Men jag tänkte börja nu iaf och stänga av datorn! 
Puss å godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman! Hämtat dig från nyårs-kvällen? Kan du inte lägga ut nån bild på dig och Stefan om du har, vill se hur ni glittrar och glamourar:) Puss saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback