Back on the westside

.. Det var en klasskompis som skrev så här på sin msn igår, tyckte det var passade så jag lånar det som rubrik! Alltså är jag tillbaka i Halmstad. Faktiskt kul att vara tillbaka, var ju så hemskt länge sen! Har ägnat dagen åt att sitta på bibblan i stan å plugga till tentan i morgon, men nu får det bestämt vara färdigpluggat för den här gången, det jag inte kan nu kommer aldrig fastna, iaf inte till tentan i morgon! Som sedvanligt är började jag med att få ont i magen när jag kommit ner, får alltid det på eftermiddagarna när jag kommit ner, speciellt om jag varit hemma länge, kan undra om det finns nåt samband??

Snart ska jag och Maja i väg å träna, skönt att röra sig igen. Nu kan man ju på allvar börja säga beach 2007 here I come, för det är inte så orimligt långt kvar (hoppas jag, det var ju vår i luften idag sol å grejer här (som tur e försvann den där hemska snön hemma, snabbare än den hann komma)).  I morgon är det mkt på schemat! Först (och störst) tentan, sen är det ut på stan och leta paket till Alva 2 år. Sen är det kalas för Alva 2 år och hennes pappa Mats 37 år, vet inte vilken tid än och därefter det är det kanske tentafest på fartyget med våran klass och ettorna, och antagligen utgång på det. Får väl se hur mkt jag hinner och orkar med av allt detta.utgång tveksamt, jag har en förmåga att backa på trösklen in när vi ska ut :P Jaja, kanske är jätte sugen i morgon (hoppas inte för när jag är jätte sugen blir jag ofta föööör full)

I kväll är det även uppladdning inför tentan med tacos kväll hos Sandrew. Dom har ju oxå tenta!

Ja det var nog allt för den här gången! Lär väl återkomma med en rapport om hur tentan gick i morgon!

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman! Nu har läget lagt sig lite... vi var på sjukhuset igår och tittade på henne, eller vad man ska säga.. Tilde var med och Tilde pratade och skrattade, så det blev inte så ledsamt som det hade kunnat bli..!
Du får vara försiktig med din mage Mia! Nu är det nog för att du gått och tänkt på tenta och packa och när och hur du ska ta dig till Halmstad och hur du ska hinna med hela morgondagen och så blir det omedvetet stress.... här hemma får man anstränga sig

Postat av: Hanna

för att ha så mycket att göra att det blir stressande=) Jag och Tilde saknar dig och så önskar vi dig lycka till i morgon! Puss puss!!

2007-01-12 @ 19:26:18
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback