1/1 2007

Då har det blivit nytt år igen! Kan undra vad detta år kommer föra med sig..?

Tänker börja med en liten summering av förra året iaf, hade tänkt göra det innan nyår men så blev det inte.

VAD KOMMER JAG MINNAS AV 2006?
Tja, det har inte hänt så vansinnigt mkt men det har varit bra ändå. Ett mellan-år kanske?!
Stefan tog MC-körkort
Vi var på semester på Kreta
Fotbolls VM (och matcherna vi såg på Bongo)
Hanna chockade mig totalt genom att bli gravid och sedan få världens sötaste Tilde.
Jag inhandlade en cykelkorg som nog kan klassas som årets bästa köp.

NYÅR
Igår så åkte vi upp till sthlm för att gå på glitter och glamour nyårsfest hos en av stefans barndoms vänner där. Och jag måste säga att det var väldigt lyckat, tyckte jag iaf. Vi bodde på hotell en mil från festen, tog taxi dit och sedan åt vi buffe och firade in det nya året och såg massa raketer över allt (helt annorlunda i stan än hemma märkte jag, här kom det raketer från en massa olika håll mest hela kvällen) och sedan vid två kom vi på att vi borde ta oss tillbaka till hotellet. Försökte ringa massa taxisar, men det var omöjligt att komma fram, alla andra skulle väl oxå åka taxi då. Vi fick veta att ett taxi bolag hade fullt ända till kl 7 på morgonen... Men sen vid halv fyra tiden kom vi på att vi skulle gå ner till stationen där och se om det inte fanns nån taxi vi kunde haffa, och det gjorde det, vi hann inte mer än ut på gatan innan vi fick tag i taxi!!! Hemma vid fyra, frukost vid elva, Knota körde och vi åkte hem vid kl tolv, har nyss kommit hem nu efter att ha åkt i totalt ösregn ända från typ mjölby. Blåser gör det visst oxå!

NYÅRSLÖFTEN
Jag tänkte faktiskt avge ett par löften i år. De borde inte vara omöjliga att hålla tycker jag...
1. Hålla bättre kontakt med vännerna, både via telefon, mail å träffas!
2. Leva ett sund (sundare) liv, dvs träna mer och äta bättre (inget godis nu på ett tag) och framförallt PROMENERA mer (morgonpromenader igen så fort det är ljust nog för det).

Jaa, det var väl detta ungefär jag tänkt jobba lite på nu i år. NYTT ÅR, NYA MÖJLIGHETER!

Nu i veckan och veckan efter det oxå, kommer jag att ha häcken full av plugg, har verkligen inte fått gjort något ända sen jag åkte hem från halmstad (dåligt) så nu e det minst åtta timmar om dagen som gäller fram till tentan. suck....

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback