-

Det e så mkt hemskt som händer nu för tiden, inte för mig personligen som tur är, men för folk i min bekantskapskrets. En kompis mamma är jätte sjuk så hon är hemma hos henne nu, i Hannas familj har det varit två dödsfall bara i år och Jan-Olofs tragiska bortgång... Och så i förra veckan krockade min gudfar Alf, han har inget minne av färden rakt genom en rondell och genom en busskur typ. Det ska visst berott på kanske hjärtat eller nåt sånt, så han har legat på sjukhus ett par dagar och har körförbud nu, men det kunde gått betydligt värre, både med honom själv och om någon varit i vägen.
Man är så liten i sånna här situationer, så hemskt, så maktlös. I min famlilj har vi varit (tack och lov) försonade från sånt här tragiskt länge nu.. Hoppas att det vara länge till!! Jag har nog inte varit på begravning sen mormor begravdes -99. Saknar henne, hade velat ha en relation till henne nu när jag e vuxen (om jag nu e det) oxå, för hon var en väldigt stor del av min barndom! Hade hon levt hade hon varit 96 år..

Sånt här påminner en om att inget går att ta för givet, inget! Man måste vara rädd som sina nära och kära.
Så alla mina nära och kära, JAG ÄLSKAR ER, hoppas ni vet om det! (jag e inte så bra på att säga det alla gånger)

Lars Winnerbäck funkar bra på min sinnesstämmning i dag (dock funkar det otroligt dåligt att plugga). Hugger i sten!

Ont i halsen har jag, skit oxå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har också tänkt massa på det nu, man ska verkligen vårda det man har! Är också kass på att säga hur jag känner, men hoppas du vet att jag älskar dig! Vi hörs ikväll då! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback