Tisdag, tisdag

Idag är det tisdag, gillar inte riktigt den dagen.. men det har på det stora hela varit en bra dag. Kollar på skidor på alla möjliga håll och pluggat.

Har fått veta att jag fick VG i kursen på personalekonomin. Göttans! Arbetsrätten känns inte helt hopplös längre, bara nästan. Tror det är kollektivaavtalen som jag har mest problem med, delar av MBL. Men konstigt nog så ger sig det även i denna kursen, det kändes helt och hållet hopplöst typ förra veckan, nu är det nästan bara lite hopplöst..

Min mage har mått kasst nu i två dagar, inte hela dagarna men ett tag på kvällarna.. Jag kan ta att den mår kasst.. Det gör den jämt men ont i den vill jag inte ha.. Det e ganska sällan jag har det, men nu har det varit så lite i två dagar... hmm.. Oro, stress...? Tjaa, skulle tro det. Stressad känner jag mig inte, känner mig aldrig stressad nästan, men oro skulle jag kunna tro.. oroar mig för allt och inget. Jag skulle behöva en fast punkt, där jag vet hur allt funkar, ha en plan för min framtid.. Vad är  egentligen viktigt för just mig, i mitt liv? Vad vill jag? Vart leder den väg jag börjat gå, och i korsningen där framme vad ska jag göra där?? Ska jag vända tillbaka och springa, ta höger eller vänster, gå rakt fram eller det kanske finns en genväg? Det ska nog lösas sig tillslut tror jag... Vore bara väldigt skönt att veta åt vilket håll man ska titta!

Ska sova nu! Ska bara visa en bild på en så trött nydöpt liten tjej! Lilla söta Nemi (tror inte jag ska umgås för mkt med Tilde å Nemi å andra bebisar, jag tror det ställer in kompassen på min väg åt ett helt annat håll än den väg jag går nu.... :P)

129941-46

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback